Сравняване на продукти

Сравни
+(359) 879 55 33 80

замяна /
връщане

до

14

дни

безплатна
доставка за
поръчки

над

100

лева

доставка

до

24

часа

Меню

Рекламация и замяна

ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ И ВРЪЩАНЕ

Искаме да бъдете напълно удовлетворени, когато пазарувате при нас. Ако по някаква причина не сте доволни от Вашата поръчка, можете да я върнете без да е нужно да посочвате основание за това.

 

ПРОЦЕДУРА

Стоки, подлежащи на връщане или замяна са тези, които не са преминали никаква обработка /пране, гладене, рязане/, не са придобили странични миризми и чиято цялост не е нарушена, включително етикета и оригиналната опаковка.

Вие трябва да ни уведомите за желанието си чрез формата за контакт на сайта със заглавие "Подмяна на поръчка"/ "Възстановяване на сума". Задължително посочете номера на поръчката Ви и на кой артикул искате да направим замяна/ възстановяване на стойността.

Ще Ви уведомим по имейл за наличност на избрания от Вас артикул.

В 14-дневен срок от приемането на продукта трябва да ни изпратите:

След като пратката пристигне в нашия офис и се уверим в оригиналния вид, опаковка и качество на върнатата стока, преводът ще бъде извършен до 24 часа, за което ще бъдете уведомени с копие от преводното нареждане на имейла, който сте записали в поръчката си.

 

Върнати поръчки се приемат и се възстановяват суми по тях /или заменят/ единствено и само, в случай че бъдат доставени от лицензирана куриерска фирма на адрес: гр.София, кв. "Зона Б-18", ул. "Царибродска" 70, етаж 4, офис 8, получател: "Лили.БГ"ООД. "Лили.БГ"ООД не разполага с търговски обект, който може да бъде посещаван от клиенти.

Разходите по куриерските услуги във всички посоки са за сметка на потребителя и не се възстановяват. Изключение правят случаите на фабричен    дефект, при които "Лили.БГ"ООД поема изцяло транспортните разходи за замяна  на дефектната стоката със същия модел и размер.

Пратки, изпратени с  "наложен платеж" или с транспортни разходи за сметка на "Лили.БГ"ООД не се приемат от "Лили.БГ"ООД.

"Лили.БГ"ООД не се ангажира с взимането на пратки от клон на "Български пощи"ЕАД или офис на куриерска фирма.

Пратката с върната стока, която има нарушен търговски вид или поради неподходяща опаковка се е повредила по време на транспорта, ще бъде върната на клиента за негова сметка.

Не се възстановяват суми за продукти, които поради своето естество подлежат на бързо разваляне, или има опасност от влошаване на качествените им характеристики, като подаръчни кутии, бельо, чорапогащи, бански костюми, бижута, часовници, очила, кожени продукти, чанти, портфейли и други аксесоари.

В случай че клиентът се е възползвал от услугата "безплатна доставка" и впоследствие връща направената от него поръчка /или част от нея/, "Лили.БГ"ООД възстановява стойността на върнатата стока, приспадайки направените разходи за извършване на услугата "безплатна доставка".

В случай че клиентът връща направената от него поръчка /или част от нея/ с пратка, чиито транспортни разходи за сметка на "Лили.БГ"ООД, то "Лили.БГ"ООД има право да приеме пратката и да приспадне стойността на транспортните разходи, които е заплатила, от общата стойност, която трябва да възстанови към клиента.

Суми по поръчки, при които четиринадесетдневният срок за връщане е изтекъл, не се възстановяват.

 

Регистрирай своя имейл за

BLACK FRIDAY

Научи промоциите преди всички останали!